bayanganmu hanya menenmani aku.

this is a malay puisi I wrote myself. Its bad. but WTHECK. Its an emo story, if you don't understand. Ask me :)
Waktu sudah senja,
malam akan tiba,
kau membuatku buta,
tanpamu aku merana.
Engkau membisukan ku,
bisikan ku, sunyi.
bisikan ku ,tersembunyi,
tersembunyi di hati ini.
mereka sudah lama tahu,
mengapa kau tidak begitu?
mengapa dunia yang perlu memberitahu?
Bahawa aku cinta kamu?
Mengapa aku tidak mencari lagi,
mengapa aku mendiamkan diri?
mungkin aku takut engkau tidak mengerti,
perasaan aku kali ini.
Bulan dan bintang senyap dan tidak memberitahu,
awan dan burung nampak segalanya yang berlaku,
mereka diam buat tak tahu.
apa yang akan ku lakukan pada diriku.
Aku menyerah diri,
aku tidak tahan lagi,
tidak ku sangka ia berakhir begini,
aku menetup mataku,
LALU AKU MENGHILANGKAN DIRI

No comments: